sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Tilanne nyt. Muutoskuvia.

Huiksis!

Yksi lukija jo toivoikin muutoskuvia nyt tästä +10 kg tilanteesta.

Tämä ei ole kovin helppoa, koska en haluaisi nähdä mitä tuhoa olen oikeasti saanut aikaan tässä reilun puolen vuoden aikana. Mutta parempi vaan kohdata tämäkin härkä ja ottaa sitä sarvista kiinni, kun kyllähän mä tiedostan että huonoon päin on menty.

Tässä olisi siis kuvaa siitä kun tämän uuden elämäntaparemontin aloitin lokakuun loppupuolella. Otin silloin varsilla kuvan että tietäsin varsilla missä mennään, ja eihän tämä mikään ilo silmille kyllä ollut.

Saanko esittää, Kaukaa Kaunis lokakuun 23. 2014. Paino siellä 92 kg kieppeillä. Pahimmat turvotukset olivat jo tasaantuneet kun kaksi päivää olin hiilarittomalla jo ollut.



No niin! Siinä sitä ollaan kilojen kera.

Blogista löysin kuvia samassa imartelevassa topissa kun olin painossa -10 kg. Ne on helmikuun 24. 2014 postauksessa, eli näiden kuvien välillä on aikaa 8 kk ja +10 kg. Ihan hyvässä tahdissa tuli kilot takaisin!

Tässä sitä oltiin helmikuussa SuperDieetin alkutaipaleella:







Kyllähän sen eron huomaa. Ja muistan kuinka näiden helmikuun kuvien kohdalla olin vielä aika turvonneessa tilassa, eli tuosta olin parhaimmillani kolmisen kiloa laihempi ja huomattavasti timmimmässä kunnossa. Elikkä sellaista.

Kyllähän tässä hieman alkoi taas ärsyttää oma tyhmyys, mutta nyt meinaan ottaa sen vaan lisämotivaattorina! Olen ennenkin pystynyt tähän, ja nyt on asiat jo hyvällä mallilla. Nuista lokakuun kuvista on tippunut jo se viitisen kiloa, ja se tuntuu jo olossa ja vaatteissa.

Huomaan lisäkilot vatsassa erityisesti. Jalatkin ovat osansa saaneet, ja kasvoissakin on aikalailla taas pyöreyttä. Mutta tästä on hyvä taas lähtä liikkeelle, ja tavoitella nyt aluksi nuita kevään mittoja. Siihen on jäljellä 5-6 kg, ja sitten taas tavoitteena uuden luvut.

Palaillaan taas uusien postausten parissa. Mä lähden nyt salille polttamaan kaikki kertyneet kilot pois!

-Kaukaa Kaunis


2 kommenttia:

  1. Nyt me ei lannistuta!!😉 Suunta on tästä pelkästään alaspäin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Tästä se taas lähti, ja suunta on vihdoin taas oikea!

      Ens kerralla vähän kivempia muutoskuvia sitten taasen :D

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)