tiistai 6. elokuuta 2013

Haaste: 11 kysymystä

Lilac Delight haastoi minut 11 kysymyksen haasteeseen. Tämä onkin vähän erilainen postaus, tänään ei puhuta yhtään laihduttamisesta tai elämäntapamuutoksesta!

Säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville.
4. Heidän pitää valita haastettavaksi 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, ketkä olet haastanut.

11 asiaa minusta:

1. Opiskelen sosiaalialaa ja haluan "isona" työskennellä lastensuojelussa.
2. Meillä (vanhempien kotona) on kissa, Alfred, joka on kylän kovin kolli.
3. Minulla on lievä kosmetiikkaobsessio. Omistan tuhottomasti meikkejä ja rakastan niillä leikkimistä. Jos pitäisin jostain muusta aiheesta blogia kun tästä elämäntapamuutoksesta, se olisi ehdottomasti kosmetiikkablogi.
4. Olen uskossa, eli uskon Jumalaan ja käyn seurakunnassa ymym.
5. Rakastan matkustelua! Olen kiertänyt aikalailla koko Euroopan, olen myös valloittanut Aasian ja Afrikan. Nyt suunnittelen matkaa Amerikkaan :)
6. Olen koukussa nettishoppailuun. Ostan meikkejä, leffoja, kirjoja, vaatteita, koruja ja kaikkea muuta tärkeää tai vähemmän tärkeää maailmalta. Sitten odottelen joka päivä innolla josko postimies toisi jotain uutta ja kivaa! Useimmiten unohdan jo mitä olen tilannut siinä vaiheessa kun paketti tulee postista.
7. Olen myös elokuvahullu. Mä olen aina se jolta kysytään onko joku leffa hyvä, ja yleensä mä olen aina myös nähnyt sen. Toisekseen tiiän tuhottoman paljon näyttelijöiden nimiä, ja osaan luetella ainakin kymmenen muuta leffaa missä se näyttelijä on ollut. Mun omassa dvd kokoelmassa on melkein 200 leffaa.
8. Soitan pianoa ja tykkään laulaa.
9. Perheeseeni kuuluu iskä ja äippä, isosisko ja kaksi isoveljeä. Mä olen perheen vauva.
10. Mulla ei ole omassa kotona tv:tä, mutta katson dvd:ltä mm. Criminal Mindsia, Frendejä ja The Nannyä.
11. Nettisurffailuni keskittyy lähinnä blogeihin, youtube-videoihin (paljon kosmettiikka-aiheisia) ja sosiaaliseen mediaan.

11 haastajan kysymystä:

1. Minkä kirjan olet viimeksi lukenut? Only Mr. Darcy Will Do by Kara Louise. Oon Jane Austen fanaatikko, ja viime aikoina oon innostunu näistä mukaelmista, mitä esim. Ylpeydestä ja ennakkoluulosta on aika monta.
2. Minkä CD-levyn ostit viimeksi? Adelen 21
3. Oletko koskaan kirjoittanut runoja? Joskus pikkusena joo, puu-suu-luu tyyppisiä :D
4. Millainen olet aamuisin? Yleensä väsynyt, mutta en mitenkään pahantuulinen. Oon ehkä vähän hiljasempi kun muuten päivällä.
5. Millaisen unen näit viimeksi? Mä en koskaan muista mun unia, ja se ärsyttää mua :/
6. Mikä oli lapsuutesi lempilelu? Mä tykkäsin sellasista muoviastioista joihin laitettii hiekkaa tai vettä ym ja tehtiin ruokaa :)
7. Millaisista asioista haaveilet?
8. Oletko tyytyväinen itseesi vai haluaisitko muuttaa jotain? Mitä? En oo tyytyväinen kokooni, eli yleinen laihtuminen olis jees.
9. Mikä on kotisi kaunein yksityiskohta? Expedit hyllyn oon järjestelly silleen että mun leffat ja kirjat on aseteltu kauniisti kaikkien kauniitten koriste-esineitten ja matkamuistojen kanssa.
10. Kerro ihanin asia, mitä sinulle on tapahtunut vuoden sisällä? Kuukauden reissu Afrikkaan oli ihana!!
11. Kerro yksi positiivinen asia tästä päivästä? Aamupalarahka mustikkakeitolla ja ruisleseillä maistui tänään jotenkin todella hyvältä. Katsoin samalla Disneyn Kaksin Karkuteillä leffaa, ja se on ihan paras :) Eli oli kiva aamu !

11 kysymystä haastetulle:

1. Missä maassa olet viimeksi vierallut?
2. Mitä kieliä puhut?
3. Mikä on lempiruokasi?
4. Kengät vai laukut?
5. Paras asia suomalaisessa kulttuurissa?
6. Paras Disney leffa?
7. Mistä vuodenajasta tykkäät eniten?
8. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaasi autiolle saarelle?
9. Mikä on reaktiosi puhelinmyyjiin?
10. Mitä tv-sarjoja seuraat?
11. Kerro kolme positiivista asiaa itsestäsi.

Haastan: 

http://rantapallosta-bikinimisuksi.blogspot.fi/
http://niinainbelfast.blogspot.fi/
http://sadankilonvankila.blogspot.fi/
http://ilonsirpaileita.blogspot.fi/
http://nytriittaa.blogspot.fi/
http://projektikaksi.blogspot.fi/

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Apuaaaaa! Tästä tulee piiiitkä ilta ku näihin kysymyksiin alkaa vastaamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Kiva päästä lukemaan vähän erilaisia juttuja :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)